Din seria de lucruri care se intampla in scolile din Romania, dar despre care nu auzim la stiri: Alexandra Matei, absolventa a Universitatii de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”, profilul Design de Produs, a creat pentru lucrarea sa de diploma un produs care sa conteze mai mult decat o nota mare la licenta. I-a dedicat proiectul Doinei si celor care sufera de probleme de mobilitate, dezvoltand ACT – o serie de tacamuri cu maner flexibil, asemanatoare bigudiurilor pe care si le pune in par si de la care i-a venit ideea produsului.
O facultate absolvită și un accelerator de proiecte mai târziu, produsul Alexandrei e gata să intre în producție. Mai putin gata, insa, par sa fie oamenii sa doneze pentru proiectul sau. Doar 12 donatori s-au gasit pana acum pentru a sustine campania de fonduri lansata pe Indiegogo, care a atins momentan doar 5% din suma necesara productiei. Inca o dovada ca like-urile si share-urile nu sunt suficiente pentru a inspira la donat. Iar uneori pare ca proiectele care au puterea de a imbunatati substantial vieti nu sunt nici ele suficiente.
Tacâmurile cu mâner flexibil. De la un proiect de licență la un produs care ar putea ajuta persoanele cu probleme de mobilitate
Din seria de lucruri care se intampla in scolile din Romania, dar despre care nu auzim la stiri: Alexandra Matei, absolventa a Universitatii de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”, profilul Design de Produs, a creat pentru lucrarea sa de diploma un produs care sa conteze mai mult decat o nota mare la licenta. I-a dedicat proiectul Doinei si celor care sufera de probleme de mobilitate, dezvoltand ACT – o serie de tacamuri cu maner flexibil, asemanatoare bigudiurilor pe care si le pune in par si de la care i-a venit ideea produsului.
O facultate absolvită și un accelerator de proiecte mai târziu, produsul Alexandrei e gata să intre în producție. Mai putin gata, insa, par sa fie oamenii sa doneze pentru proiectul sau. Doar 12 donatori s-au gasit pana acum pentru a sustine campania de fonduri lansata pe Indiegogo, care a atins momentan doar 5% din suma necesara productiei. Inca o dovada ca like-urile si share-urile nu sunt suficiente pentru a inspira la donat. Iar uneori pare ca proiectele care au puterea de a imbunatati substantial vieti nu sunt nici ele suficiente.